Tuesday, March 22, 2011

Akhirnya..

aku tidak terkejut baca status kau.

mungkin aku sudah bersedia dari segi mental walaupun fizikal aku kalah.
air mata yang ditahan akhirnya jatuh, sekarang.
kata putus kau umumkan untuk orang lihat.
fine.
ini terakhir.
hopefully kita takkan berjumpa lagi.
aku doakan kebahagiaan kau.
aku takkan ucap maaf lagi.
banyak kali sudah keluar perkataan maaf tu. heh.
pertama, kedua, aku pastikan tiada ketiga. :)
terima kasih untuk hati yang kau pinjamkan,
tapi hati aku dekat kau tu expired sudah, so no need to return, heh
selamat tinggal. MOYANG


NEW LIFE BEGINS HERE, NOW.
KEEP MOVING ON.


p/s: my dear fren, yes you. its finally over. thanx 4 ur support. BEA.

1 comment:

  1. dats what fren do...
    life must go on...
    kumbang bkn seekor org ckp..hihihhihi...

    ReplyDelete