aku tidak terkejut baca status kau.
mungkin aku sudah bersedia dari segi mental walaupun fizikal aku kalah.
air mata yang ditahan akhirnya jatuh, sekarang.
kata putus kau umumkan untuk orang lihat.
fine.
ini terakhir.
hopefully kita takkan berjumpa lagi.
aku doakan kebahagiaan kau.
aku takkan ucap maaf lagi.
banyak kali sudah keluar perkataan maaf tu. heh.
pertama, kedua, aku pastikan tiada ketiga. :)
terima kasih untuk hati yang kau pinjamkan,
tapi hati aku dekat kau tu expired sudah, so no need to return, heh
selamat tinggal. MOYANG
NEW LIFE BEGINS HERE, NOW.
KEEP MOVING ON.
p/s: my dear fren, yes you. its finally over. thanx 4 ur support. BEA.
Showing posts with label moyang. Show all posts
Showing posts with label moyang. Show all posts
Tuesday, March 22, 2011
Friday, January 21, 2011
KHAS untuk BIA.
Assalamualaikum :)
entry kali ney aku tujukan buat kawanjahatbaik merangkap kakak yg bkan seibu mahupun sebapa tp kakak sesaudara islam :)
kami berkenalan semasa tingkatan 1..org nya kecil2 sahaja tp hatibesarbaik..hehe orgnya lawa kiut dan manis hehe
persahabatan yg kekal sehingga sekarang.. berapa tahun suda bia? lebih 5 tahun kan? hehe, love u dear!
aku baru tahu dia ada masalah..patutla semalam hati aku terdetik mahu kol dia tp kredit pulak tiada..nasibla
rupa2nya dia suda break pulak dgn org tersayang.. sal knpa xpyh la aku ceta disini. takut dia sound sebab ceta hal peribadi
BIA,
kalu ko sayang dia, biarkan dia pergi.
InsyaAllah kalu ada jodoh kmu pasti akan bersatu.
ada sebabnya knpa harus terjadi perpisahan
ko pn tahu kan?
jangan sebab ini ko jadi xtentu arah.
ingat la keluarga, ingat la sahabat, ingatla aku hehe
paling penting ingatla ALLAH
cma Dia tempat kita bergantung disaat yg lain xdpt membantu
cma Dia saja bia..
ingat la Dia sentiasa :)
cheer up girl!
kumbang bukan seekor, banyak ekor2..hahaa
nanti aku pinjam kan c moyang..kehkeh
entry kali ney aku tujukan buat kawan
kami berkenalan semasa tingkatan 1..org nya kecil2 sahaja tp hati
persahabatan yg kekal sehingga sekarang.. berapa tahun suda bia? lebih 5 tahun kan? hehe, love u dear!
aku baru tahu dia ada masalah..patutla semalam hati aku terdetik mahu kol dia tp kredit pulak tiada..nasibla
rupa2nya dia suda break pulak dgn org tersayang.. sal knpa xpyh la aku ceta disini. takut dia sound sebab ceta hal peribadi
BIA,
kalu ko sayang dia, biarkan dia pergi.
InsyaAllah kalu ada jodoh kmu pasti akan bersatu.
ada sebabnya knpa harus terjadi perpisahan
ko pn tahu kan?
jangan sebab ini ko jadi xtentu arah.
ingat la keluarga, ingat la sahabat, ingatla aku hehe
paling penting ingatla ALLAH
cma Dia tempat kita bergantung disaat yg lain xdpt membantu
cma Dia saja bia..
ingat la Dia sentiasa :)
cheer up girl!
kumbang bukan seekor, banyak ekor2..hahaa
nanti aku pinjam kan c moyang..kehkeh
Subscribe to:
Posts (Atom)
