Friday, January 21, 2011

KHAS untuk BIA.

Assalamualaikum :)

entry kali ney aku tujukan buat kawan jahatbaik merangkap kakak yg bkan seibu mahupun sebapa tp kakak sesaudara islam :)

kami berkenalan semasa tingkatan 1..org nya kecil2 sahaja tp hati besarbaik..hehe orgnya lawa kiut dan manis hehe

persahabatan yg kekal sehingga sekarang.. berapa tahun suda bia? lebih 5 tahun kan? hehe, love u dear!

aku baru tahu dia ada masalah..patutla semalam hati aku terdetik mahu kol dia tp kredit pulak tiada..nasibla

rupa2nya dia suda break pulak dgn org tersayang.. sal knpa xpyh la aku ceta disini. takut dia sound sebab ceta hal peribadi

BIA,
kalu ko sayang dia, biarkan dia pergi.
InsyaAllah kalu ada jodoh kmu pasti akan bersatu.
ada sebabnya knpa harus terjadi perpisahan
ko pn tahu kan?
jangan sebab ini ko jadi xtentu arah.
ingat la keluarga, ingat la sahabat, ingatla aku hehe
paling penting ingatla ALLAH
cma Dia tempat kita bergantung disaat yg lain xdpt membantu
cma Dia saja bia..
ingat la Dia sentiasa :)


cheer up girl!
kumbang bukan seekor, banyak ekor2..hahaa
nanti aku pinjam kan c moyang..kehkeh 

1 comment:

  1. waaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!1
    sedih plak aku bca ni...thnkz my dear..ehehehh...
    iya,aku ingt jgk...insya-allah,kalau ada jodoh xkn ke mna..tp sbnrnya,aku msh m'hrp..wakakakak...(rupanya)...thnkz 4 d adviced...

    *mmg pn byk ekor kumbang 2..hahahaha...tp aku x b'minat dgn ekornya..hahahaha...
    ni bru lar shbt,smpai bf sndri pn mo d kaC pnjm..hahahahaha...ko tnya tuan pnya bdn lar,mau ka iya sma aku..wakakakakaka...

    ReplyDelete