Sunday, January 23, 2011

Say Farewell.

Assalamualaikum :)

senyuman ditepi salam tu fake. haha

ok, aku demam sekarang. selepas berkoling2 dengan bia aku demam.
tragis kn ?
hahaha.
tp aku keja, so konklusi nya
aku demam sambil kerja.
* tampar sekali

kenapa demam?
antibodi lemah?
terkena hujan?
memang mau demam?

kenapa xmakan ubat?
malas?
tiada duit beli ubat?
ubat tidak berkesan?

hahaha, sila la lempang aku.

i'm saying farewell to fb..huhu
bukan deactivated la cuma tinggal kan mcm tu
ngam2 ada krisis, memang sesuaila sangat

kira macam tinggal boipren i macam tu jak
ok, tipu
hoho

rsanya status aku tu memang kontroversi
ntah2 dia pikir akumau tinggalkan dia
ok la jugak dia pikir macam tu
sory to say, mungkin ada niat tu sikit
kehkeh

aku xtahan macam ney lagi
SINGLE IS BETTER dude


aniway, kita biarkan macam tu jak la dulu
tengok keadaannya mcmna..

p/s: bia, aku xdpt mau pinjamkan.
     ko pinjam dia sendiri la aa
     hahahha, ok ketuk pala aku sikit

2 comments:

  1. so conclusionnya aku lar ni kn yg bt ko demam??hahahahaha...
    gaduh lg ka??
    ko 2 yg xmau kuatkn anti-body ko..hahahaha...
    jan lar wa skt2..krg aku pn ikt skt..ceh! hahahah...
    pinjam??? no thnkz lar...hahahaha...

    ReplyDelete
  2. hahaha, xble la bea..pyh ow.. huhu
    ok sda rsanya..tp nada mcm nada pa2..hehe
    trsa diri ini mcm single..kehkeh

    ReplyDelete