Wednesday, January 19, 2011

Bengang.

Assalamualaikum..
ya, selamat pagi :)

mcmna pagi ney?
aku tengah kesejukan mcm org mau demam disebabkan suhu badanekon ney..SEJUK!




tadi aku on9 fb (yeup, facebook ye..aku ada fb..hee)
adala sorang mamat ney..
memang aku bengang gila la dgn status2 dia yg NYATA siap bold lg
mencari PUBLISITI MURAHAN..



weih! aku bukan jeles aa..
buang masa, duhh~


kalu ada masalah peribadi tu,
perlu ka anda nyatakan di situ? (fb)
perlu ka?
rasa2 ada org mau ambl tau ka?
lain la kalu dia MEMANG ada ramai kwn yg ambil berat

meluat, muak, bengang, geram.




bawak2 la sedar weih..
xmati jugak ko dgn masalah peribadi tu..
aku tegur pn dia wat dek je?
aku ney ambil kesah jugak.
walaupun sda lama xbtgur..

tapi aku tegur dgn cara baik ok..

pa susa sangat mau balas dgn jwpn yg baik?
eh, aku xkesah la..

lantak kau la.!
suka cari publisiti murahan.
weeekkk!!




aku harap kau sedar la..
kalu ada pn masalh peribadi,
tlg selesaikan scra peribadi jugak.
aku xmau ambik tahu hal keluarga, gf ka, geng2 ko tu


owya, mcmna aku tau ko ada masalah?
suda ko post balik2 benda tu..mcmna aku xTERbca?
bengang.


ney yg bikin aku malas mau on9 fb..
mcm2 sj..

p/s: aku pn ada jugak post status yg berbunyi masalah, tp tidak la mcm ko
weekkk! 

 

4 comments: