Showing posts with label fb. Show all posts
Showing posts with label fb. Show all posts

Wednesday, January 19, 2011

Bengang.

Assalamualaikum..
ya, selamat pagi :)

mcmna pagi ney?
aku tengah kesejukan mcm org mau demam disebabkan suhu badanekon ney..SEJUK!




tadi aku on9 fb (yeup, facebook ye..aku ada fb..hee)
adala sorang mamat ney..
memang aku bengang gila la dgn status2 dia yg NYATA siap bold lg
mencari PUBLISITI MURAHAN..



weih! aku bukan jeles aa..
buang masa, duhh~


kalu ada masalah peribadi tu,
perlu ka anda nyatakan di situ? (fb)
perlu ka?
rasa2 ada org mau ambl tau ka?
lain la kalu dia MEMANG ada ramai kwn yg ambil berat

meluat, muak, bengang, geram.




bawak2 la sedar weih..
xmati jugak ko dgn masalah peribadi tu..
aku tegur pn dia wat dek je?
aku ney ambil kesah jugak.
walaupun sda lama xbtgur..

tapi aku tegur dgn cara baik ok..

pa susa sangat mau balas dgn jwpn yg baik?
eh, aku xkesah la..

lantak kau la.!
suka cari publisiti murahan.
weeekkk!!




aku harap kau sedar la..
kalu ada pn masalh peribadi,
tlg selesaikan scra peribadi jugak.
aku xmau ambik tahu hal keluarga, gf ka, geng2 ko tu


owya, mcmna aku tau ko ada masalah?
suda ko post balik2 benda tu..mcmna aku xTERbca?
bengang.


ney yg bikin aku malas mau on9 fb..
mcm2 sj..

p/s: aku pn ada jugak post status yg berbunyi masalah, tp tidak la mcm ko
weekkk! 

 

Friday, December 24, 2010

.demam.

As-salam,
hehe, arini baru bkempatan on9..
pes thing yg d buka fb ofkos..
tp nada jua pa2.. borg adala..
huu

tupn bka fb kantoi dgn bos..
borg la mcmney..
nada kbebasan lgsg..
pastu bka blog..
pn kantoi jgk..
dorg ney ada pakai antena ka apa mau detect aku wat pa d sney..

peh...sasak ny..
tp xpa..
i'm enjoying my time blogwalking..
bez apa..
hahaha
eh..out topk ney..
patt ny ceta sal dmam..
hee

ok, mcm ney..
ptg rabu tu aku mmg da rsa len..
bdn pn sjuk2..
(mmg patt sjuk pn..kn dlm ekon)
tp bla kuar pn rsa sjuk..
luar mnada ekon..
so mmg sah la dmam mau mlnda..
idung pn smcm jak..itchy n tsumbat..
huhu
batuk xyah ckp..
tu la yg dnamakn 3 in 1..
hee
so, mlm ny saya dirasmikan demam (formal)
smpai la keesokan ari..hee

yg bez ny dpt tdo je mmnjg( tpu tu, tgk tv jak keja)
huahuahua
skrg pn ujan lbat lg..
hai..
demam lg la jwbny,,

InsyaAllah nda.. hee