Showing posts with label c dia. Show all posts
Showing posts with label c dia. Show all posts

Sunday, January 23, 2011

Say Farewell.

Assalamualaikum :)

senyuman ditepi salam tu fake. haha

ok, aku demam sekarang. selepas berkoling2 dengan bia aku demam.
tragis kn ?
hahaha.
tp aku keja, so konklusi nya
aku demam sambil kerja.
* tampar sekali

kenapa demam?
antibodi lemah?
terkena hujan?
memang mau demam?

kenapa xmakan ubat?
malas?
tiada duit beli ubat?
ubat tidak berkesan?

hahaha, sila la lempang aku.

i'm saying farewell to fb..huhu
bukan deactivated la cuma tinggal kan mcm tu
ngam2 ada krisis, memang sesuaila sangat

kira macam tinggal boipren i macam tu jak
ok, tipu
hoho

rsanya status aku tu memang kontroversi
ntah2 dia pikir akumau tinggalkan dia
ok la jugak dia pikir macam tu
sory to say, mungkin ada niat tu sikit
kehkeh

aku xtahan macam ney lagi
SINGLE IS BETTER dude


aniway, kita biarkan macam tu jak la dulu
tengok keadaannya mcmna..

p/s: bia, aku xdpt mau pinjamkan.
     ko pinjam dia sendiri la aa
     hahahha, ok ketuk pala aku sikit

Saturday, December 25, 2010

.Christmas.

As-salam :)
haa..arini 25hb mrangkap hari krismas utk sapa2 yg myambutny..
Merry xmas utk kwn2 aku..
jgn lupa present utk aku ya..
hahaha
mcm la aku pn smbut jgk, pasan btol..
arini aku demam lg la..
tp xdpt la mau ambk leave sbb nada org mau gnti..
nsb jgk la halfday.

owya,
kemarin dlm tghari mcm tu c dia text aku.
bgtau nak balik.
fuh, hepy mmg la.hee
tp bgtau laz mnt la..
scara tba2 hbgn kmi kmbali sprti besa..
ajaib kan? hehe
xbek gduh lma2.. haha
sapa yg sngsara? kta jgk.hehe
matlamat arini mau tdo, rehat.
haha
tata