Wednesday, March 2, 2011

JIwang? .

Assalamualaikum :)


tengah malam suda ka ney?
ya...12.01 sda..hee
aku terasa mau jiwang tengah2 malam ney..
aduhai..
punyala ba..
hahaha..


secara tiba2 aku teringat satu pepatah ney..
nda tau la kalu pepatah ney sah ka x..
tp ada jugak kebenarannya.....




kalu single kita terasa mau kapel
kalu kapel terasa mau single pulak




masa single bila tengok org lain jalan dgn pasangan sendiri, 
tiba2 timbul monolog dalaman yang berbunyi...
'jelesnya tengok org kapel ney'
kan bagus kalu aku ada bf/gf'
ada jugak peneman saat2 borg ney;
kongsi masalah, jalan2..
aduh asyik..






tapi...
kalu sda ada kapel ney lain ceta pulak..
kalau sda ada mslh dgn c dia, 
msa tu la terasa macam mau naik mesin yang ble ke masa silam..
ubah benda2 yg dia da menyesal buat pada msa kini..
manusia2..
kalu xtau bersyukur macam tu la tu..




aku mengaku aku pun kdg2 (selalu sebenarnya)
tidak bersyukur..selalu menyesal dgn keputusn yg aku wat..
tu la penting nya mau pikir dlo semasak2nya smpai hangus pun xpa keputusan yg tepat..
aduhai..
menyesal pun xgunala..




sekarang apa macam?






macam ini sajala...
try to live this life to fulliest..
positive :) !

No comments:

Post a Comment