Monday, March 21, 2011

laut dan pantai.

demi satu destinasi kereta ku pandu,
hati berkecamuk inginkan ketenangan,
fikiran cuma inginkan satu,
pantai dan laut menjadi pilihan.



*berpantun la pula, buweeekk


ya, aku suka pantai. aku suka laut. kenapa? sebab aku akan rasa tenang. kalu tensen aku akan curik masa utk drive ke pantai. dapt jugak tgk laut, rasa angin (bukan dgn lidah) menyapa muka aku ney.




meh tengok koleksi gambar2 i bersama pantai.. weee~


                                         bulan lepas. melepaskan tekanan :)


                                                                 cantik tak? hehe






                              :)




terpaksa censored sikit, kehkeh


                                                                 sungguh indah :)




                                                      terpaksa censored jugak.. wee~ :P






                                           cuaca mendung..terpaksa berhujan sekejap..hehe






                                                       there's nothing more i can say :)






                                       one of my bestfriend.. tengah merindu.. wahaha


                                                      my team, haha.. BFF 4ever guys :))


                                                            keheningan petang, cewahhh :))


                                        kalau berjalan-jalan, besanya diala driver.. aicececehh


                                                             :)


                                                                my cutiest bFF :)




                                                         ekspedisi mencari ketenangan :)
                                                               my sis, my friend n i




apa yang boleh aku katakan, Subhanallah.. Maha suci Allah.. Menciptakan alam yang indah untuk kita tatapi dan nikmati.. Maha Besar Allah :))




InsyaAllah suatu hari nanti aku dapat bina rumah/tinggal berhampiran laut.. :)





1 comment:

  1. why my face x censerod jgk??? waaaa.x aciiiii..hahahaha...
    cantek lar... tp ko censored pn ak tetap kenal..wakakakak...

    ReplyDelete