Wednesday, March 16, 2011

. WSB EDITION .

Assalamualaikum, selamat pagi rabu semua :)

dah berapa lama aku tak update blog? berhabuk dah blog ney.. siap dgn sawang2nya dan labah2.. hahaha.. ok aku da out.. MAAF yg amat sgt kpd WASABER2 sekalian.. aku ada post kat WSB pnya MINI GATH KK aritu yg mgatakan aku akan muncul dan ingin memeriahkan suasana MINI GATH tersebut  tp malangnya janji tersebut tak dpt ditunaikan atas sebab2 tertentu. sebab2 peribadi dan masalah masa. :(

dan aku ada menjenguk blog WSB.. grrr, aku jeles gilak tgk gmbr korang.. huaaaaa!
aku nak jugak jumpa wasaber sekalian.. :((
facebook aku pn dah lama tak buka.. aku sibuk pny pasal la ney.. huu


INSYAALLAH, nti kan kmunculan aku bln 5 ney.. (dah ready awl2 ney, hee)


WASABERIAN, sory yaaaa..

WSB

WSB u r rock :)

1 comment:

  1. ndapa bha nini..
    nnt bulan 5 kta jumpa ya!
    aku pn ari tu,
    skjap ja jumpa ni.
    ikut tgk wyg jaa..
    pastu karaoke sma buat vlog
    aku ndaa smpat.
    huhu...
    jeles jg dorg ada vlog

    ReplyDelete