Sunday, March 6, 2011

Saya ada penyakit ?

Assalamualaikum :)

saket? mcm2 saket ada.. rindu pn org ckp penyakit tahuuu~
hehehe, tp aku bukan saket rindu..
bukan saket badan atau demam1 ney..
bukan saket berjangkit..huahua

penah dengar INSOMNIA?
ya, itu la penyakit aku sekarang..
susah mau tidurrrr!
grrr..mata mmg ngntuk tp xmau tidurr..
glak seksa!


kenapa bole dpt insomnia ney?
aku pn xtau la.. 
mgkn tlampau byk masalh tu la kali..
kepala otak aku ney proses mklumat jak..
sikit2 mau ulang kjadian2 dulu2
eh? ulang ingatan jak..
kdg2 pndai pulak kuar tem aku tgh bz..
ehhhmmmm...


sasak i uuu~
kalu mau tau lbh lanjut, sila klik link dibawah ney tp dlm bi yee
wiki2 huha

k, tc peeps!

1 comment:

  1. bawa2 b'shuffle..boleh tidur 2 trs..hahahah..uik..tadi aku ada keja cket time ko kol..tapi aku mau jawab da ko matikan..tak sempat jawab..hehehehe...

    ReplyDelete