Sunday, March 6, 2011

perempuan getek?

kau mulakan kata2 ko dgn ayt yg agak sopan..
pastu kau tunjukkan kemarahan mu dgn kata2 yang kurang sopan..
mana suda sifat kesopanan kau?
mana suda kesabaran kau?
ko suda bosan?
ko suda feedup?
atau kau mmg kurang ajar?
atau kau mau tunjukkan perangai sebenar kau?
   sebab facebook pn mahu gaduh. aduhai

perempuan ney sampah ka dimata kau?
sesuka hatinya kau ckp perempuan ini getek?
kau ingat perempuan ini sundal?
kau ingat perempuan ini tiada harga diri?
kau ingat perempuan ini murah?
kau ingat perempuan ini spt perempuan yang lain? (yang jual badan)
kau ingat perempuan ini tiada perasaan?


eh, kau tu perfect sangat ka?
Kalau iyapun MARAH, mind your language okayyyy~
jgn sesuka hati ckp perempuan itu getek!
xkira apa pun salah perempuan tu, kau xble la ckp iya getek..
huh! melampau! 
setau aku la perempuan itu xcurang pn.
dia saket pkrkn kau ada la..
arggghhh! kau ney mmg melampau la!


suda la kau ckp perempuan itu getek,
ko ckp lg dia mau curang..
aduhai~ kepala otak ko singkat ekk?
xckp vitamin yeee?
F***K yoouuu laaa!




kau mmg SHIT!
begegar tangan aku menaip sal kau ney!
mbazir satu entry aku up utk kau
tp xpa, ini adalah idea..
huh!



good luck whatever you do right now.
hope we never see again.


perempuan,
sabar lah. ALLAH tahu.



lebih baik kau breakkan dia jak.
sayangpun xguna la.

SINGLE IS BETTER babe~

2 comments:

  1. haishhhh...sabar2...apa2 pun nanti ceta dgn aku...aku mau dengar ni..mcm hot jak ko ni...sabar aar

    ReplyDelete