Wednesday, March 23, 2011

Contest Adik-Beradikku yang Cute

                                          
                                   klik utk ketahui lebih lanjut:  Fadhirul Ahmad contest




Assalamualaikum :)


Kerana aku telah ditag leh rakan baik, Bea aku pun join la contest ney...first time join contest sebab aku pun newbie dalm dunia blogging ney :)









                                                ***Didi aka Jepun***
Sebab aku pilih gambar ney, adey aku nampak cute, tembam dan sepet.. hahaha.. Dia ney anak bongsu dalam keluarga, kadar tahap demand dan manja bdk ney mmg over the top.. Muahaha.. Nama gelaran dia Didi (family2) dan Jepun (org kg).. Kenapa nama jepun? sebab mata dia lebih sepet berbanding kami. Patutnya Cina tapi ntah kenapa pula nama Jepun yg sangkut (Jepun pn bukan nama sebenarnya, haha).. Apa2pun si sepet ney mmg gud boy n we all loved him, VERY2 much :)








seterusnya aku tagged..


kak lisa
Ms azzatulfatonah
mizzaten

No comments:

Post a Comment