Tuesday, February 8, 2011

aku buang tebiat.

Hehe.. entry kedua dalam beberapa minit!
woooooooooooooaaa!




aku mau buang tebiat,
so. shhhhhhhhhhhh!
wakaka!




kalu korang hidup lama sikit mesti korang ada pengalaman yang mcm2 kn?
(budus pnya solan..haha)
xkesa la pengalaman yang mcmna..
aku memang pernah  jumpa orang yang pelbagai.
dan aku jenis takkan layan orang yang aku memang TIDAK suka
kecuali dia kawan aku, yang pada
mulanya ok pastu start la kuar segala perangai
yang diperap sebelum ini
heh




walauapapun
aku memang kenang budi kawan aku
biarla dorang buang aku dari ingatan dan hidup dorang
kalu dorang wat baik, insyaAllah aku akan ingat sampai mati
tapi kalu wat jahat, hee
mungkin sampai bila2 xkn lupa
(pendendam?)






aku sedar aku siapa
aku tahu aku siapa
heh
tapi kadang2 manusia ney lupa diri
ya, aku manusia
dan aku kadang2 lupa diri
aku tahu
aku tahu ramai orang tak suka aku
sikit kali yang sayang aku
heh




ok, aku merepek.
ke marikh daaaa






sekarang kami seolah2 terbiar
errr, nasib bukan pelarian
hahaha
keadaan kami seperti mangsa ribut
tidak dipedulikan oleh kapten
ok, merepek lagi
heh




sudah namanya entry ney buang tebiat,
so paham2 saja la. heh






damn! aku butuh rehat.

No comments:

Post a Comment