Friday, February 11, 2011

Akibat kurang tidur.

Assalamualaikum :)


aku memang kurang tidur skrg ney (direct trus! ;P)
tekanan kepala otak aku.
minggu ini adalah minggu sibuk (entry sebelum ney tpu sj xbz)
mana mau pikir sal duit yang belum masuk
sal komputer lagi, 
aduhai
masalah2..
belum masuk dengan hal2 manusia..
seteres aku...
dan ini mengakibatkan kurang tidur.






kalu orang lain biasanya
sebelum tidur mesti rlaks,
perasaan tenang,
aku ada terbalik sikit la.
seteres waktu siang bwk sampai mau tidur sekali
bangun besok pagi kepala saket
sedap.. (sarcasm)






dan aku dapat effect nya
(aku dah boleh buat buku ney, haha)
antaranya, jeng jeng jeng





  1. kurang konsentrasi.  : aku drive keta dalam pukul 7 lbh(malam). ntah la kenapa dlm tgh2 bwk keta tu aku boleh berkhayal (bukan sbb pengaruh dadah ye anda). sikiiiiiittt lagi mau langgar keta org yg tgh parking d tepi jln tu. (gila bangang aku) tekezuutttt!
  2. mata panda. : xpayah bagi cth pn tau ba kn? hahaha. kalu anda pernah tgk org kna tumbuk pastu mata lbam, bengkak. aaahh, tu la mata panda. wakaka! ok, tpu. lingkaran gelap di sekeliling mata ba.hee
  3. pandangan mata yang kurang jelesjelas.  : rabun kali ney tp bukan2..kisah nya masa aku tgh drive (drive lg?) kuar dari simpang. tengak cermin tepi. ok selamat. sekali, opps! ada keta pulak dah dari jln lurus. gila mak kau! brp inci jak tu mau kena. aiyoooooo.. mata kau eh mata aku letak kat mana? macamna xnmpk? adeh.. nsb xberlaku sbrg accdnt. huu
  4. kuat makan. : ok, yang ney memang fakta ye. kalu selalu tgk the biggest loser memang ada sebut sal tidur ney. (kdptn aku slalu tgk, kehkeh) kalu anda kurang tidur, anda akn kuat makan. betul punya fakta ney. xpecaya pg tgk. (aku dah gemuk balik... =.=' )
  5. hilangnya mood. : kalu korang ngantuk xkn la korang ada mood mau layan orng lg? mau bgurau2? aku lebih suka layan tidur la.. tidur lagi sedappp
dah, smpai sini saja. aku pun dah ngantuk ney.. agak2 benda yang sama akan jadi lg tak? hee




p/s: aku tidur lambat lagi malam ney nmpak nya..huu

No comments:

Post a Comment