Wednesday, December 22, 2010

Down, seDown2 nya..

As-salam,
aku betul2 down sekarang..tp lg ok sekarang dr td sbb td lg teruk.. aku rsa mcm super saiya pn ada.. bygkn betapa saket ny hati ney smpai ble rsa pns mcm tu skali.. Ya Allah, btapa mudahny aku biarkan syaitan menghasut aku smpai mcm tu skali..
Astagfirullah Al-azhim..

siapa yg slah sbnrny??
aku ka dia?
aku syg dia ba tp napa jugak mau ckp mcm tu..
ingat aku ney nada pasaan ka..
nda jua aku mau saketkan atey ny tu..
mna sda jnji2 mau bncg kalu ada xpuas atey ney kunun??

tu la..
janji sj kn..
xjua d tunaikan..
 
aku kecewa ney..
kecewa ia smpai atey ckp mcm tu..
jgn sskali cua mau saketkn atey mcm tu..
sbb aku akan berubah..
xkirala syg mcmna skali pn..
kalu atey suda d saketkn mcm tu..
biarla..
mgkn ini slh aku..
xpa..
aku beralah sbb aku pkr ini slh aku tp..
aku akan diam jak..

xpa..
sbb ney aku rsa aku makn saket..
selsema, batuk..
dmam pn ada sda..
heee..
terima kasih banyak syg..


p/s: luahan saket atey..
     tolong diam.. xP

No comments:

Post a Comment